Suport Online 037.644.89.11 (L-V 10-18)
Suport Magazin 0747.227.696 (L-D 10-22)

Întrebări frecvente

Cum îmi pot schimbă datele?
Datele pot fi modificate prin trimiterea unui mail către adresa [email protected] sau telefonic apelând numărul de call center 037 644 89 11. De-asemenea, informațiile pot fi transmise și prin intermediul chat-ului Messenger disponibil 24/7.
Cum aleg măsură potrivită?
Măsură potrivită poate fi aleasă cu ajutorul ghidului de măsuri afișat pe website. Ghidul va oferi toate informațiile necesare despre pașii care trebuiesc urmați în vederea alegerii măsurii ideale. Pentru asistență suplimentară și sfaturi ne puteți contacta.
Produsele comercializate sunt autentice?
Toate produsele comercializate de magazinul nostru sunt autentice, livrate în ambalajul original și însoțite de factură și garanție, conform legii în vigoare. BROXO este o marca TRUSTED, Programul Național pentru Certificarea Magazinelor Online.
Pot primi voucherul cadou în format electronic?
Voucherul cadou poate fi transmis atât în format electronic cât și în format fizic. Puteți solicită voucherul cadou în format eletronic, după achiziționarea acestuia, printr-un e-mail la adresa [email protected] sau telefonic la numărul 037 644 89 11.

Expedierea şi livrarea

Care sunt costurile de livrare?
Livrarea produselor se realizează prin intermediul firmelor de curierat rapid Fan Courier, DPD și PRIORIPOST (serviciul de courierat al Poștei, pentru localitățile aflate în afară ariei de acoperire). Costul livrării prin Fan Courier este de 17,00 RON iar prin DPD și PRIORIPOST este de 15,00 RON. Livrarea este GRATUITĂ la plata cu cardul.
Care este termenul de livrare?
Termenul de livrare se va afișa în pagină produselor după selectarea măsurii. Acesta poate varia de la 1 zi lucrătoare până la 4-6 zile lucrătoare, în funcție de locația produsului. Produsele aflate în depozitul sau magazinele din România se vor livra în termen de 1 zi lucrătoare, pe când produsele aflate în depozitul extern se vor livra în termen de 4-6 zile lucrătoare.
Pot să îmi urmăresc comandă?
Statusul comenzii poate fi urmărit pe website-ul nostru în secțiunea "Urmărește Comandă" prin simplă introducere a numărului de comandă. Deasemenea, puteți află informații despre statusul expediției odată ce coletul a fost predat curierului, solicitând numărul de AWB al coletului și urmărind secțiunea de tracking a firmei de curierat selectate.
Ce pot face în cazul unei întârzieri?
În situația în care comandă dumneavoastră depășește cu 48 de ore termenul de livrare menționat în SMS-ul de confirmare al comenzii, fără un motiv întemeiat, puteți solicită LIVRAREA GRATUITĂ. Va rugăm să ne contactați la numărul 037 644 89 11, sau prin e-mail la adresa [email protected], pentru informații suplimentare referitoare la comandă dumneavoastră.

Comandă şi plată

Care sunt modalitățile de plata?
Modalitățile de plata sunt: ramburs (numerar la livrare), plata online cu cardul prin MobilPay, plata online cu cardul prin MobilPay în Rate fără Dobânda CARD AVANTAJ - Credit EuropeBank, BT STAR - Banca Transilvania și BONUS CARD - Garanti Bank. Acestea pot fi selectate în pasul de finalizare a comenzii. Livrarea este GRATUITĂ la plata cu cardul.
Pot face comandă prin e-mail sau telefonic?
Comenzile pot fi realizate atât telefonic la numărul 037 644 89 11, prin e-mail la adresa [email protected] sau prin intermediul chat-ului Messenger. Va rugăm să ne transmiteți solicitarea alături de codul produsului, măsură dorită și datele complete de livrare/facturare.
Cum pot rezervă un produs în magazinul fizic?
Rezervarea unui produs în magazinul fizic poate fi realizată telefonic la numărul 037 644 89 11, sau direct din pagină produsul apasand butonul "REZERVĂ ÎN MAGAZIN". Produsul rezervat va fi disponibil pentru ridicare din magazinul BROXO Promenadă Mall în aproximativ 2 zile lucrătoare. Veți fi notificat prin SMS la momentul recepției produsului în magazin. Termenul de rezervare al produsului este de 3 zile lucrătoare din momentul recepționării.
Cum pot comandă un produs sau o mărime de schimb?
În cazul în care doriți înlocuirea produsului / măsurii comandate, puteți realiza o nouă comandă pentru produsul / măsură cu care doriți să înlocuiți, specificând în câmpul de "Observații" la finalizarea comenzii "Înlocuire măsură/produs". Produsul de schimb va fi expediat în scurt timp către dumneavoastră, urmând să oferiți la schimb curierului în momentul livrării ulterioare produsul / măsură de înlocuit.
Pentru o experiență plăcută, BROXO.ro folosește cookies. Dacă continui să navighezi pe site confirmi că înțelegi cum funcționează și ești de acord cu politica de confidențialitate.
Accept